2012. szeptember 10., hétfő

schedule: done!!!

Hát meg kell mondjam, ez a nap aztán igényelt türelmet (amiből nekem sajnos nincs sok), szóval képzelhetitek milyen jókedvű voltam egész nap :D
Amúgy amikor már a kezemben volt a kész órarendem, szerintem én voltam a legboldogabb ember a földön, de előtte.. fuu borzasztó volt!

Nagy vidáman indultunk neki a sulinak, hogy húú most akkor megnézzük milyenek az órák, meg ha kell akkor változtatunk, stb. Szóval nagy volt az izgalom, egészen addig amíg a kezünkbe nem adták a szinte totál üres órarendet, majd mondták, hogy jó akkor most álljunk sorba ha nincs óránk. Vicces.

Na dehogy mindenki értse miről is van szó, először egy kis kitérőt tennék a suli oktatási rendszerére, vagy nem tudom ennek mi a pontos neve. Szóval, van "A nap" és "B nap", és mindennap van 6 blokk, amiből 4 rendes tanítási óra, 1 az ebéd és 1 ilyen egyéb órákra/előkészítőkre.
A mai nap B nap volt, és mondták, hogy mindenki menjen az órarendje szerint, akinek pedig nincs órája az maradjon. Természetesen nekem nem volt beírva semmi első órára, szóval mehettem sorba állni :D Amekkora szerencsém volt, persze, hogy nem kerültem sorra mielőtt kezdődött volna az aznapi egyetlen órám a Geometria.

Gondolom mindenki tudja, hogy nem vagyok egy nagy matek fan, de ez az óra egész jó volt ahhoz képest, hogy matek. Bár most még csak dumáltunk mindenféléről, meg kaptunk lapokat, nekem nagyon szimpi a tanár, és az is ahogy az órákat tervezi.

És ezután jött a legrosszabb rész. Miután visszaértem matekról, valami hihetetlenül hosszú sor fogadott az iroda előtt, szóval inkább leültem dumálni meg kajálni néhány emberrel, mert gondoltam, hogy egy félóra alatt csak lemegy a sor. Hát nem ment le! Sőt, még nagyobb is lett!! Kb. az egész iskola (kb. 200 ember) ott tolongott a kis iroda előtt, ahol csak egy nő intézte a dolgokat. Beálltam a sorba, és ott álltam több mint 3 órán keresztül!!! A végére én már komolyan azt hittem megpusztulok, legszívesebben hazamentem volna, de már olyan közel voltam, hogy lusta lettem voltam feladni :DD
 Később kiderült, hogy volt valami hiba tegnap este, és az egész számítógépes rendszer összeomlott és elveszett az összes órarend, szóval ezért volt ez a borzalmas kavarodás. De akkor is, elég gáz volt, hogy egy ember csinálta az egészet (najó az uccsó órában már 2, hűha), és egy egész sulinak ott kellett állnia.
De végül is mindent összevetve, azt kell mondjam, hogy megérte, mert olyan jó órarendem van, hogy még mindig nem tudok betelni vele :D

Még pénteken beszéltem a nővel, mert észrevettem, hogy a jelentkezésemen nincs beírva az összes magyar órám, ezért elhoztam a bizonyítványom és szépen le kellet fordítgatnom neki az egészet, meg hogy miből hány órám volt egy héten. Aztán ő ezt az egészet átszámolta kreditekbe, és kiderült, hogy néhány dolgot leszámítva (amik kötelezőek a graduation-höz), kb bármilyen órákat választhatok, mert majdnem mindenből meg van az elegendő kreditem. És itt kezdődik a fantasztikus órarendem története! :D
Mondtam neki, hogy akkor no science, meg no choir, helyette viszont rakjunk be törit meg irodalmat. Writingom alapból volt, meg matek és spanyol is, szóval csak pár órát kellet még választanom.

Itt egy kép az órarendemről (kattints rá és kinagyítja), nem tudom mennyire érthető az A meg B betűkkel, meg a blokkokkal, de azért az óráim nevét meg tudjátok nézni, úgyis az a fontos :))

Az órákról, az etankönyvekről, vizsgákról, meg úgy az egészről holnap tervezek részletesebben írni:D Addig is ha valakinek kérdése van, az bátran írja és igyekszek válaszolni.
jóéjt mindenkinek!
puszipacsi, f


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése